God Land
Obecny czas to Pon 2:05, 20 Maj 2024

IV.Profesje

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum God Land Strona Główna -> Zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
TARO-KUN
Administrator



Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Czw 23:31, 05 Paź 2006    Temat postu: IV.Profesje

Na początku po wyborze profesji prócz startowej umiejętności dostajemy także możliwości stworzenia swojej własnej, dzięki której będziemy mogli się wyróżniać z tłumu.
*Maksimum osiągnięć oznacza wszystkie statystyki na 7 lub wyższym poziomie.


[[link widoczny dla zalogowanych]]
Wybierając profesję Ninja automatycznie zyskujemy umiejętność;
Ninja Knowlage:
– technika ucieczki i wyswobadzania się z pułapek
– techniki związane z wodą (pływanie, nurkowanie, aktywność wodna)
– technika przebierania się i zmiany tożsamości (makijaż, kamuflaż)
– wywiad i uzyskiwanie informacji
– ogień i materiały wybuchowe
– meteorologia i zjawiska przyrody (w tym podpatrywanie zachowań zwierząt)
– skradanie się i podchodzenie
– strategia
– duchowe oczyszczenie
- Kontrola przepływu czakry
(czyli skoczność, przyleganie, odpychanie lub przyciąganie za pomocą czakry)

Standardowy Ekwipunek;
Shurikeny bądź Iglice
Krótki miecz włąsnego wyrobu
Standardowy ubiór skrytobójcy, czyli cały spowity czernią

Maksimum osiągnięć Kontroli przepływu czakry:
- Bomba bliskodystansowa (czyli niewidoczny wybuch czakry podzcas uderzenia)
- Ściana czakry (odbijanie rzuconych przedmiotów poprzez czakrę)
- Wyostrzone zmysły (możliwość usłyszenia najmniejszego szmeru, poczucia najsłąbszego zapachu, zobaczenia czegoś nie do dostrzeżenia)

Najlepsze wzorce w M&A: Naruto


[[link widoczny dla zalogowanych]]
Wybierając profesje Samuraj automatycznie zyskujemy umiejętności;
Samuraj Knowlage:
- technika szybkiego wyciągania miecza
- znajomość anatomii ciała
- wiedza o wszelakiej broni
- wrodzona czujność
- wewnętrzny spokój i możliwość walki w każdej sytuacji
- czytanie z gestów oraz mimiki
- umiejętność dojeżdżania
- strategia
- Dynamiczne Ostrze
(czyli wyostrzenie krawędzi ostrości broni, oraz zwiększenie jej osiągów)

Standardowy Ekwipunek;
Długa Katana wraz z małym Wakizashi
Drewniane Sandały
Standardowy ubiór Samuraja, dość obszerny i luźny

Maksimum osiągnięć Dynamiczne Ostrze:
- Wyostrzenie krawędzi ostrości (przez co każde ostrze w dłoniach samuraja przechodzi przez materię jak przez masło, wszelka nienasączona broń zostaje zniszczona przez to ostrze)
- Fala uderzeniowa (każde machnięcie wywołuje małą falę uderzeniową, która potrafi nie dość że popchnąć przeciwnika, to także porysować jego skórę)
- Wydłużenie krawędzi ostrości (teraz każde ostrze zwiękża swojąkrawędź ostrości podwójnie, przez co wystarczy że draśnie końcówką oponęta, a przetnie go w pół)

Najlepsze wzorce w M&A: Samurai 7, Miecz Nieśmiertelnego, Bleach


[[link widoczny dla zalogowanych]]
Wybierając profesje Korsarz automatycznie zyskujemy umiejętność
Pirate Knowlage:
- podróż i przetrwane
- wytrzymałość względem odwodnienia i wygłodzenia
- targowanie się
- astronomia
- walka na niestabilnym gruncie
- napaść, wymuszenie, rozróba
- posłuch (zwoływanie ziomków)
- naprawa oraz posługiwanie się mechanicznymi gadgetami
- szczęście (łaska bogów)
- Posłuch
(wzywanie posiłków, ziomków, którzy mogą nas wesprzeć, oraz wstępne kopiowanie stylów)

Standardowy Ekwipunek;
Zagięta Szabla
Jednostrzałowa broń palna
Duży zapas chust i pasków w ubiorze

Maksimum osiągnięć Posłuch:
- Tłum (potrafi przyzwać na pole walki 8 ludzi, którzy świadczyć będą swoje usługi w dowolny sposówb, są to często wieśnaicy albo inni korsarze, wyposarzeni w podobną broń)
- Bestie (przyzywa do siebie 4 zwierzęta wielkości niedzwiedzi, mogą to być także inne zwierzęta, jednak ich ilość to granica czterech)
- Demony (potrafi przyzwać do siebie dowolne stworzenie magiczne, przedstawiajacą jeden z rzywiołów, są to na przykład golemy - ziemi)

Najlepsze wzorce w M&A: One Piece


[[link widoczny dla zalogowanych]]
Wybierając profesje Mnich automatycznie zyskujemy umiejętność;
Monk Knowlage:
- duchowe oczyszczenie
- techniki związane z wodą (pływanie, nurkowanie, aktywność wodna)
- wytrzymałość względem odwodnienia i wygłodzenia
- duchowa odporność na ból
- znajomość anatomii ciała
- szczęśćcie (łaska bogów)
- lecznictwo
- style walki wręcz
- meteorologia i zjawiska przyrody (w tym podpatrywanie zachowań zwierząt)
- Uzewnętrznienie Czii
(czyli podobnie do Ninja zdolności tyle że w tym wykonaniu całkowite jej wykorzystanie, ograniczone jest czasem)

Standardowy Ekwipunek;
2m Kij (Boo) bądź Nunczako
Mały sierp ogrodowy
Pomarańczowa kapota mnicha

Maksimum osiągnięć Uzewnętrznienie Czii:
- Lot (pozwala robić niesamowicie duże skoki, bez żadnego wysiłku czy rozpędu, na odległość 30 metrów)
- Nietykalność (pozwala oprzeć się materii nacisku i rozalić nienasycony miecz gołą dłonią)
- Duch walki (czyli brak zmęczenia podczas walki, wraz z nią energia mnicha i zapał do walki rośnie, tak samo potrafi on ocenić energię przeciwnika)

Najlepsze wzorce w M&A: Dragon Ball, Ranma 1/2


[[link widoczny dla zalogowanych]]
Wybierając profesje Mag automatycznie zyskujemy umiejętność;
Sourcery Knowlage:
- lecznictwo
- łatwe kumulowanie energii i rzucanie czarów
- alchemia
- możliwość natychmiastowego użycia magii z nasyconego przedmiotu
- telekineza
- ogień i materiały wybuchowe
- nasycanie
- Magia
(telekineza oraz lewitacja)

Standardowy Ekwipunek;
Długa laska (różczka)
Biżuteria
Kapota maga (w azjatyckim stylu podobna do Samurajskiego i Mniszego odzienia)

Maksimum osiągnięć Magia:
- Szał miotacza (pozwala bezproblemowo rzucać czary bez przerwy)
- Esencja (każdy czar jest dwa razy mocniejszy)
- Niedotykalny (to maksywalna telekineza, pozwalająca rzucać drzewami, rozstępywać ziemię pod przeciwnikiem)

Najlepsze wzorce w M&A: Slayers, Soul Hunter (...)


[[link widoczny dla zalogowanych]]
Wybierając profesje Shaman automatycznie zyskujemy umiejętność;
Shaman Knowlage:
- przyzywanie duchów
- rozmowa z duchami oraz ich widzenie
- lecznictwo
- wywiad i uzyskiwanie informacji
- duchowe oczyszczenie
- wrodzona czujność
- przeklinanie (pozbawianie łaski bogów)
- czytanie z kości (wzgląd na krainę)
- nasycanie
- Wezwanie Fukuriy
(wzywanie ducha, sługi, który może stanąć u naszego boku albo nasycić sobą przedmiot)

Standardowy Ekwipunek;
Duch
Zakrzywiony sztylet
Szaty shamana (ze sporą ilością znaków religijnych oraz fragmentami padłych zwierząt)

Maksimum osiągnięć Wezwanie Fukuriy:
- Przeistoczenie (pozwala łączyć się ze swym duchem i posiadać takie same zdolności jak on, także i jego ciało)
- W broni myśl (rzucona luzem broń będzie walczyła mimo iż nie jest w dłoni shamana, jest to jego sługa)
- Przyzwanie (pozwala przyzwać na pole walki naszego ducha "giganta" w formie materialnej, jednak jest to ograniczone czasem max. 1 minuta)

Najlepsze wzorce w M&A: Szaman King, Death Note


[[link widoczny dla zalogowanych]]
Wybierając profesje Alchemik automatycznie zyskujemy umiejętność;
Alchemist Knowlage:
- nasycanie
- ogień i materiały wybuchowe
- alchemia
- naprawa oraz posługiwanie się mechanicznymi gadgetami
- czytanie z materiałów (wykrywanie słabych stron broni przeciwnika)
- targowanie się
- budowanie machin i pułapek (broń palna)
- leczenie
- astronomia i geologia
- Summonerstwo
(magiczna reperacja, odtworzenie lub stworzenie na nowo)

Standardowy Ekwipunek;
Sakwa materiałów
Ukryty miecz sprężynowy
Bogate szaty z fragmentarycznym zbrojeniem (dłonie, stopy)

Wezwanie Fukuriy Summonerstwo:
- Maszyna bojowa (przyzwanie zbroji którą możemy własnoręcznie zbudować w 3 sekundy na polu walki)
- Władca broni (czyli możliwość zamiany naszych kończyn w jakąkolwiek broń, białą lub palną, broń palna ograniczona jest pojedyńczym zapłonem)
- Istota materii (to umiejętność zmainy właściwości naszego ciała, tak fizycznych jak i chemicznych)

Najlepsze wzorce w M&A: Fullmetal Alchemist


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum God Land Strona Główna -> Zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin