God Land
Obecny czas to Pon 4:14, 20 Maj 2024

VI.Techniki/Umiejętności

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum God Land Strona Główna -> Zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
TARO-KUN
Administrator



Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Śro 9:50, 25 Paź 2006    Temat postu: VI.Techniki/Umiejętności

Podczas ich dopasowywania istnieje jedna zasada. Od 2 do 3 techniki są to techniki nie straszne nikomu, a za razem wyróżniające nas z tłumu. Od 4 do 5 są to techniki już niebezpieczne, potrafiące wzbudzać postrach wśród tubylców, są to swego rodzaju super umiejętności. Od 6 do 8 to śmiertelne techniki wzbudzające postrach wśród rówieśników, czyli techniki opatentowane przez nas, które ciężko skopiować. Natomiast technika 9 to już postrach krain, technika, którą można z reguły użyć tylko raz, może ona być w zależności od mocy, którą w nią wkładamy stać się dla nas samych śmiertelna/niebezpieczna, jest to nasz znak rozpoznawczy i nie dziwcie się, jeśli staniecie się rozpoznawalni i kojarzeni właśnie z nią.

Podpowiedź: stwórzcie sobie 9 technik, które chcielibyście posiadać, potem ułóżcie je od najsłabszej do najpotężniejszej, i starajcie się dążyć do celu uzyskania ich wszystkich.
Ułożyć je następująco
---E--- <-- jest to technika startowa, która dostajemy po wybraniu profesji.
1.
---D---
2.
3.
---C---
4.
5.
---B---
6.
7.
8.
---A---
9.

W tym dziale będzie przedstawione tylko parę technik, które pozwolą wam wejść w klimat rozgrywki.
Koszt każdej techniki to równe 40p.

Oczywiście ilość technik jest nieograniczona, jednak by uzyskać technikę na wyższym poziomie (E,D,C,B,A) trzeba pierw uzyskać wymaganą ilość z poprzedniego poziomu. Oczywiście nie na samych technikach gra polega, by uzyskać dostęp do następnego poziomu, trzeba także zdobyć wymagana liczbę punktów statystycznych. Wygląda to tak:
- by uzyskać techniki Stopnia D trzeba posiadać +1 do każdej statystyki.
- by uzyskać techniki Stopnia C trzeba posiadać +2 do każdej statystyki oraz dwie techniki stopnia D
- by uzyskać techniki Stopnia B trzeba posiadać +3 do każdej statystyki oraz dwie techniki stopnia C
- by uzyskać techniki Stopnia A trzeba posiadać +4 do każdej statystyki oraz trzy techniki stopnia B

Jeśli mowa o technikach wspomagających, czyli technikach, które podnoszą nasze statystyki, rzecz ma się tak.
- technika Stopnia D może podnieść nam statystyki +1
- technika Stopnia C może podnieść nam statystyki +2
- technika Stopnia B może podnieść nam statystyki +3
- technika Stopnia A może podnieść nam statystyki +4

Oczywiście posiadając technikę wspomagającą oraz wymaganą ilość technik z danego Stopnia, można posłużyć się techniką następnego Stopnia w wypadku użycia techniki wspomagającej, jednak jest to bardzo energochłonna taktyka.


Spis technik:

Opatentowana przez: Kintaro Oe
Nazwa techniki: Pajęczy zmysł
Klasa: D
Profesja: Ninja
Jest to technika wzrokowa, pozwalająca powiększyć swój zasięg widzenia o 360 stopni. Kintaro używając tej techniki musi zamknąć oczy, za razem otwiera swoje wewnętrzne oko, umiejscowione dookoła jej ciała.
Oko to nie jest umiejscowione w jednym konkretnym miejscu, więc nie można go zasłonić. Wewnętrzne oko działa jak sieć pająka, niezależnie jak Kintaro jest ustawiona do przeciwnika; bokiem, tyłem, stoi nad lub pod zawsze widzi przeciwnika. Jednak te oko nie widzi niczego prócz czakry (energii cielesno-duchowej). Wadą tej techniki jest wprowadzenie do niej, które trwa ok. 10 sekund skupienia, oraz brak możliwości widzenia detali pokroju kolorów, małych szczegółów w przypadku bliskiego kontaktu, jak chwytu lub, gdy własne ciało Kintaro osłania przeciwnika. Technika ta pozwala widzieć przez przedmioty martwe, które mają słabszą czakrę, chowanie się w cieniu nic nie pomoże, wewnętrzne oko posiada jakichś wewnętrznych jaśnie ustalonych granic widoczności.

Opatentowana przez: Sharuichi Tachiba
Nazwa techniki: Wietrzny Spacer
Klasa: D
Profesja: Samuraj
Technika tyczaca sie szybszego poruszania, zapewnia dodatkowy pęd powietrzy który zostaje natychmiastowo wezwany podczas każdego susu... wydłuża on kroki, oraz zapewnia powodzenie każdego skoku na daleką odległość w granicach do 3 metrów, na płaskiej powierzchni oraz pozwala wskakiwac na pierwsze pietro w zwyz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum God Land Strona Główna -> Zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin