God Land
Obecny czas to Pon 2:27, 20 Maj 2024

XIII. Broń

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum God Land Strona Główna -> Zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
TARO-KUN
Administrator



Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Wto 22:48, 28 Lis 2006    Temat postu: XIII. Broń

Jak już czytaliście w Długach i Punktacjach...

Broń palną mogą posiadać jedynie piraci i alchemicy, ci drudzy mogą ją dodatkowo nasycać.

Jakakolwiek broń biała kosztuje 40p.
Jakakolwiek broń palna kosztuje 50p.
Broń nasycona magicznymi właściwościami kosztuje 60p.
Tyle samo kosztuje broń palno-biała
Broń palna i magiczna 70p.
Broń palna, biała i magiczna 80p.

Każda z profesji posiada już broń, oraz ubiór.
Po za nimi można nabyć broń charakteryzująca własne preferencje, w takim celu wybieramy odpowiednią, nadajemy jej chwytliwą nazwę i opisujemy ją, tak jak to było z rasą. Jak zawsze wszelkie tego rodzaju eksperymenty powinny być skonsultowane z moderatorem lub administratorem. Broń nasycona, to innymi słowy broń magiczna, broń owa można rozbudować ile razy nam się podoba.
Przykład:

0. Chcemy stworzyć wykozaczoną broń palno-obuchową, która do tego posiada dwa nasączenia, taka broń będzie mogła zionąć ogniem smoka na odległość 30 metrów, temperatura tegoż ognia będzie topiła skały, prócz tego będzie mogła na przykład wezwać wytrysk gorącej magmy z wnętrza ziemi, gdziekolwiek padnie (głównie na ziemi).
No po prostu broń czochrająca innymi graczami po podłodze, nic dodać nic ująć. Mamy już koncept, więc rozmawiamy z jakimś modem lub administratorem i on lub ona mówi nam "przykro mi broń jest zbyt kozacka i będzie czochrała innymi graczami po podłodze, nic dodać nic ująć" i ogólnie (-_-')<cholera...] no to ten zajmuje się tym i tworzy podstawę pod taką broń.

1. Pierwsza broń, jaką dostaniemy to nasycona broń palno-obuchowa, która to przez cały czas płonie i podczas starcia z bronią przeciwnika rozgrzewa ją, często utrudniając tym manewrowanie nią przeciwnikowi (można od niej zapalać sobie papierosa). Brawo przynajmniej coś.

2. Następnie po tym jak ją ulepszymy na następny poziom, administrator lub mod pozwala nam na pare ustępstw, w celu jej ulepszenia. Od teraz na przykład nasza -załóżmy, że jest to- młoto-strzelba będzie żywa i od czasu do czasu będzie mogła poprzepalać nieco rzeczywistości dookoła siebie (wstęp do miotacza ognia), przez co pod czas walki przypadkowo może buchnąć ogniem w przeciwnika. Oraz jej uderzenie będzie powodowało małe stąpnięcie ziemi (wstęp do wulkanu).

3. To już chyba ostatnia wersja ustępstw, gdyż nasza broń jest już gotowa, nie ma co rozdrabniać takiej broni na więcej poziomów. Mamy już początek oraz wstęp, możemy bawić sie już finałową wersją.
Mimo to nie warto posiadać tak dobrej broni, gdyż w przypadku, gdy nam ją odbiorą, szala zwycięstwa przechodzi na przeciwną stronę, dla tego zachęcam do inwestycji w umiejętności.

Każdy następny poziom broni kosztuje tyle samo, co broń.


Jak wiadomo broń nie musi być jedna, można stworzyć parę identycznych ostrzy, albo broń miotaną, bądź zbroje. Wszystko to działa na podobnych zasadach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum God Land Strona Główna -> Zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin